Termin składania wniosków o stypendia od 1 do 15 października 2025 roku
Wnioski o stypendia należy wcześniej zarejestrować w USOSweb, wydrukować i dostarczyć w formie papierowej do działu Nauczania i Spraw Socjalno-Bytowych Studentów.
Instrukcje dotyczące elektronicznego wypełniania wniosków oraz wymagane załączniki do stypendiów znajdują się na stronie internetowej uczelni w zakładce Studenci/pomoc materialna/wykaz załączników do regulaminu.
Pozostałe dokumenty, które są wymagane, należy uzyskać z odpowiednich urzędów np. Urzędu Skarbowego, ZUS, szkoły, uczelni itp.
Dochód obowiązujący do starania się o stypendium socjalne w roku 2025/2026 wynosi 1908,90 zł na osobę w rodzinie studenta.
Zaświadczenia o wysokości dochodu za 2024 rok należy pobrać z Urzędu Skarbowego.
Jeżeli miesięczny dochód w rodzinie studenta na osobę nie przekracza kwoty 823,00 zł, wymagane jest zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej o sytuacji dochodowej i majątkowej rodziny. Jeśli student nie dołączy zaświadczenia, Rektor może odmówić przyznania stypendium.
Do każdego wniosku o stypendia: rektora, socjalne, dla osób niepełnosprawnych i zapomogi wymagany jest załącznik nr 1.
Każdego członka rodziny obowiązuje załącznik nr 5 tj. oświadczenie o dochodach niepodlegających opodatkowaniu.
Wszelkie dokumenty wydane poza granicami RP winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego znajdującego się na liście tłumaczy przysięgłych Ministerstwa Sprawiedliwości.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych stypendiów znajdują się na stronie internetowej uczelni przy nazwie każdego stypendium oraz w regulaminie pomocy materialnej.
Studenci ubiegający się o stypendium rektora przed wypełnieniem wniosku muszą potwierdzić:
- średnią ocen w swoim dziekanacie;
- osiągnięcia sportowe u koordynatora ds. sportu;
- osiągnięcia naukowe w dziale Informacji Naukowej i Obsługi Zasobów Elektronicznych Biblioteki AKF w Krakowie, który weryfikuje wszystkie osiągnięcia publikacyjne naukowe;
- wszystkie finansowane badania w dziale Nauki i Wydawnictwa.
Dokumenty należy składać w pokoju 203, drugie piętro, pawilon A lub wysłać pocztą tradycyjną na adres Uczelni z dopiskiem Dział Nauczania i Spraw Socjalno-Bytowych Studentów.
Przyjmowane będą tylko kompletne dokumenty!